Support 24/7 hos Altibox
Hos Altibox er vores kunder højt prioriteret og i fokus. Vi møder kunderne i øjenhøjde. For os er du ikke bare et kundenummer. Vi sætter en ære i at hjælpe dig med dit problem.
Som kunde hos os kan du modtage hjælp uanset tidspunkt, hvis behovet er der. Altibox tilbyder nemlig teknisk support og fejlfinding af dine Altibox-produkter døgnet rundt.

Få hjælp hele døgnet
Det er vigtig for os, at du kan få den hjælp, du har behov for - når du har behov for det. Derfor tilbyder vi en service som de færreste - support i alle døgnets 24 timer - 7 dage om ugen i alle årets dage.
Dette betyder, at du i en travl hverdag til enhver tid kan få fat på os, hvis du har brug for hjælp. Ringer du uden for vores normale åbningstid i hverdagen fra 08.30 - 18.00 eller i weekender, vil du blive stillet over til vores norske afdeling, som vil hjælpe dig. De kan hjælpe dig med tekniske sager på norsk og engelsk.

Hurtig og effektiv support
Vi elsker god velfungerende teknologi og vores supportere er meget løsningsorienteret. Skulle der opstå et problem/udfordring, som du behøver hjælp til, vil vi gøre vores bedste for at løse det hurtigst muligt. Du kan få hjælp med alt lige fra oprettelse, ændringer, mail, selvbetjening og tekniske udfordringer på både internet, TV eller mobil osv.
Vi bestræber os for at besvare alle opkald hurtigst muligt - 80% af alle opkald besvares inden for 2 minutter.
Som ny eller eksisterende kunde er du i trygge hænder og kan til enhver tid få hjælp til de Altibox produkter, du måtte have behov for. Om det er et teknisk problem eller hjælp til opsætning, så er vi der for dig - 24/7 hele året rundt.
Kontakt os på
Har du spørgsmål eller brug for hjælp, så kan du få fat i os på telefon, mail eller chatten.