Hvad kan vi hjælpe dig med?

Internet

Problemer, flytning, e-mail eller andet?

Læs mere

Tv

Problemer med opkobling, tv-boks eller indstillinger? 

Læs mere

Web-tv

Maks. antal brugere, dårligt signal eller ingen adgang? 

Læs mere

Telefoni

Find svar på spørgsmål om fastnet eller mobil

Læs mere

Faktura

Har du spørgsmål til din faktura?

Læs mere

Mit Altibox

Oprettelse af bruger, login eller problemer med siden?

Læs mere

Fjernsupport

Få fjernsupport med TeamViewer

Start nu

Betingelser

Her finder du betingelser gældende for alle vores produkter

Se betingelser

Mest stillede spørgsmål

Nedenfor ser du nogle af de spørgsmål, som vi oftest bliver kontaktet omkring. Fandt du ikke svar på det, du søgte? Vælg en af ovenstående kategorier og find flere spørgsmål og svar.

Hvordan opretter jeg en bruger på 'Mit Altibox'?

Du finder 'Mit Altibox' i øverst i højre hjørne her på siden. Klik på ikonet og vælg 'Jeg er ikke bruger'. Første gang du logger ind, skal du vælge el-selskab samt indtaste kundenummer og pinkode - dem finder du i velkomstbrevet, vi har sendt til dig. Efterfølgende er det vigtigt, at du opretter din bruger med en e-mail, som du har adgang til, da du vil modtage en mail med et aktiveringslink. Og husk, din adgangskode må ikke indeholde æ, ø eller å.

Hvorfor er mit trådløse internet ustabilt?

Det kan der være mange forklaringer på - og vi har samlet nogle af de mest gængse her. Det er godt at placere routeren i 1-1,5 m højde over gulvet, og husk aldrig at placér den bag eksempelvis et skab, en sofa eller en fryser. Vær også opmærksom på, at du ikke placerer din router tæt på metalgenstande og anden elektronik som en mikrobølgeovn eller et el-skab. Derudover kan det også være nødvendigt selv at skifte sendekanal til en med mindre støj - ved brug af trådløs router fra Altibox, kan du ændre kanal på 'Mit Altibox'.

 

Det skal dog også påpeges at trådløst internet har den ulempe, at selve antallet af brugere og personer i husstanden påvirker stabiliteten og kvaliteten på internettet, hvilket det ikke gør på samme måde med kablet internet. Trådløst internet kan også have en tendens til at være ekstremt følsom overfor andre små forstyrrelser, hvor forbindelsen er mere sikker ved kablet internet.

Hvorfor er min regning så høj denne måned?

Det skyldes stort set altid, at du har foretaget ændringer i dine produkter, og at vi derfor ikke opkræver dig for eksempelvis internet i den måned, hvor ændringen er foretaget. Opkrævningen sker først i den efterfølgende måned, og da for en længere periode.

Kontakt

Åbningstider

Mandag - fredag: 08.30 - 18.00

Telefon: 70 300 600

Åbningstider for chat

Mandag - fredag: 09.00 - 15.30

 

Skulle du have brug for hjælp uden for vores normale åbningstid, så er vi stadig tilgængelige. Ring på ovenstående telefonnummer og tryk 5, når du bliver bedt om det. 

Du kan finde svar på de mest gængse spørgsmål på vores hjemmeside - men hvis du ikke fandt det, du ledte efter, er du naturligvis altid velkommen til at ringe til vores hjælpsomme kundeservice, der sidder klar til at hjælpe dig.