Få hjælp til nemt at opsige din nuværende udbyder

Altibox vil med denne formular gøre det nemmere for dig at opsige dit abonnement hos din nuværende udbyder.
Formularen kan kun benyttes ved skift til Altibox.

OBS. Har du en anden udbyder end en af dem på listen, skal du ringe til os på 70 300 600 på hverdage mellem kl. 8.30 og 18. 

OBS. Hvis du har valgt "anden" som din nuværende udbyder, skal du selv finde din udbyders e-mail, og videresende opsigelsen, som du modtager på din angivne e-mail, for at opsige dit abonnement.

fiber@eniig.dk

kundeservice@yousee.dk

kundeservice@hiper.dk

bredbaandprivat@telia.dk

kundeservice@kviknet.dk

kundeservice.fiber@aura.dk

kontakt@fibia.dk

kundeservice@fastspeed.dk

kontakt.digital@norlys.dk

kundeservice@dansknet.dk

Opsigelsen vil blive sendt til din udbyder, samt en kopi til din egen e-mail. Denne fuldmagt bortfalder automatisk efter 6 måneder. Bemærk: Hvis du har tv-abonnement, telefoni eller tillægsydelser (fx sikkerhedspakke, cloud-lager eller mailboks) hos din nuværende udbyder – som forudsætter, at du har internet samme sted – så vil disse tjenester også ophøre, når dit nuværende internetabonnement ophører.