Guide til "Mit Altibox"

Nedenfor ses guiden til "Mit Altibox". Der er to guides, så kig under det energiselskab, som er gældende for dig. 

Det er også beskrevet, hvordan du ændrer adgangskode/opretter en selvvalgt adgangskode til Mit Altibox.

 

Skulle du have yderligere spørgsmål eller brug for hjælp, kan du altid ringe til os eller kontakte os via chatten i højre side.

Åbningstider: Mandag - fredag: 08.30 - 18.00, Telefon: 70 300 600, Åbningstider for chat: Mandag - fredag: 09.00 - 15.30

 

Tilbage til Kundeservice

 

Eniig, Nord Energi og Syd Energi

1: Bekræft mailen du har modtaget fra Altibox.

1

 

2: Herefter modtager du en bekræftelses sms på, at der er oprettet en bruger på din mail med en autogeneret kode.

2

 

3: Hvis du ikke ønsker at bruge den kode, der er autogeneret, kan du nulstille den lige som vidst nedenfor.

 

Thy-Mors Energi, Energi Ikast, Jysk Energi, MES, GEV A/S og Fiber Backbone

Du bliver oprettet med den email-adresse, som angivet ved bestillingen. Derefter kan du vælge dit eget password.

Hvis du ønsker at ændre adgangskode/oprette en selvvalgt adgangskode til Mit Altibox, så gøres det som ved “Glemt adgangskode”.

1) Gå til Mit Altibox login og klik på “Glemt adgangskode?”

1

2) Indtast e-mail-adresse og klik send

2

 

3) Afvent mail med 8 cifret kode til brug for nulstilling af adgangskode

6

4) Indtast den 8 cifret kode og klik fortsæt

3

5) Indtast ønsket adgangskode til Mit Altibox og klik fortsæt

4

6) Gå til altibox.dk -> Mit Altibox for at logge ind med den nye adgangskode. Benyt ikke links til Mit Altibox i nedenstående skærmbillede.

5