På denne side finder du aktuelle meldinger om driftstatus vedrørende forstyrrelser, udfald eller planlagte systemopdateringer.
Vi er opmærksomme på, at der i øjeblikket kan være problemer med at logge ind på offentlige hjemmesider. Vi samarbejder tæt med relevante offentlige it-partnere for at finde en løsning hurtigst muligt. I mellemtiden anbefaler vi, at du benytter internetdeling fra din telefon eller et andet device som midlertidig løsning, hvis du skal bruge MitID til offentlige sider. Vi beklager ulejligheden og takker for din tålmodighed. Med venlig hilsen Altibox Kundeservice Tilmeld dig SMS-service her
27/12 2024 15:12
Der er i øjeblikket ikke planlagt servicearbejde.
Der er i øjeblikket ingen driftsforstyrrelser.
Driftsmeddelelse: Opdatering af TV-boksens kontrolpanel
Kære kunde
Vi har netop rullet en ny og forbedret brugerflade ud på vores Ibox, som gør navigationen endnu nemmere. Her er de vigtigste ændringer, du skal være opmærksom på:
"Mit købte og lejede indhold” findes nu lidt nede af på din ”Hjem” side.
"Mine optagelser" hedder nu blot "Optagelser" i menuen.
TV Guiden findes også i venstre menu.
Bemærk desuden:
Har du været logget ind i nogle streamingtjeneste-apps vil du formentlig være logget ud af dem. Når du åbner en af tjenesterne TV 2 Play, Viaplay og Max, får du en besked om, at du kan få adgang via Altibox.
Her trykker du dig blot ”Fortsæt til TV 2 (Viaplay eller Max)” og logger ind igen.
Du kan også opleve, at du er logget ud af andre streamingtjenester, som du har benyttet via Iboxen. Her er du også nødt til at logge ind igen.
Vi beklager ulejligheden, men håber, du bliver glad for de nye forbedringer, der bl. a. vil give dig bedre anbefalinger til film og serier.
Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.
29/04 2025 15:04
Der er i øjeblikket ingen driftsforstyrrelser.
Der er i øjeblikket ikke planlagt servicearbejde.