I en verden med øget digitalisering skal det være nemt at blive kunde - men det skal også være nemt at være kunde. Med det mener vi, at man skal have muligheden for at betjene sig selv, når som helst og hvor som helst. Vi stræber naturligvis altid efter at være mest muligt tilgængelige, men også efter at have digitale løsninger som matcher det vores kunder ønsker. 

Selvbetjeningsunivers – Mit Altibox

Når du logger ind på Mit Altibox kommer du ind i et helt univers for dig. Her kan du se dine produkter, selv skifte internet- og tv-produkt, tilkøbe tv-pakker og streamingtjenester, se regninger og forbrug, bestille ekstra wifi-enheder og meget mere. 
Har du også mobilabonnement hos os, er der også et særskilt selvbetjeningsunivers til det. Her får du adgang til et væld af services og funktioner lige fra skift af abonnement, forbrugsoverblik til opsætning af saldokontrol, tyverispærring og bestilling af datadelingskort.

Det er nemt at betjene sig selv her.

Nemt at blive kunde

Hos Altibox kan du blive kunde ved at bestille online eller ringe til os. Det er der ikke noget specielt i. Det kan man de fleste steder. Men vi lægger os ægte i selen for at guide vores kunder og holde dem opdateret på deres bestilling. Når du så som kunde er kommet på, sikrer vi også, at du er kommet godt i gang med dine produkter og alt spiller, som det skal. Og det er ikke bare noget, vi siger, at vi gør– vi har vores kunders ord for det. 

Topkarakter fra kunderne

Vores selvbetjeningsmuligheder scorer vi i øvrigt topkarakter på i forhold til konkurrenterne i Loyalty Groups Brancheindex*! Er du typen, der gerne selv vil undersøge nye muligheder, funktioner og løse problemer frem for at henvende dig til vores kundeteam, har vi masser af hjælp til selvhjælp at tilbyde. Fx:

  • Video guides
  • FAQ-sektioner
  • Mit Altibox