Hjælp til web-tv

Den mest brugte måde at se web-tv på er at hente vores Altibox tv-app til dine mobilenheder. Hent den i Google Play eller i App Store herunder.

Hent til iOS

Hent til Android

En anden mulighed er at se web-tv i en internet app på din mobilenhed. Vi har lavet en trin for trin guide til det her.

Herunder finder du spørgsmål og svar på web-tv.

Hvis du ikke finder svar på netop dit spørgsmål, så skriv til os med det samme – du finder chatten til højre på siden.

Generelt

  • Hvordan logger jeg på web-tv?

    Web-tv vælger du i menuen her på hjemmesiden. Klik på ikonet 'Se web-tv' oppe i højre hjørne og indtast brugernavn og password.
    Brugernavn og password er det samme som, du bruger til "Mit Altibox". Hvis du har brug for hjælp er du altid velkommen til at kontakte kundeservice på 70 300 600.
  • Hvor mange kan være logget ind på web-tv samtidigt?

    I husstanden er det op til 6 brugere, der kan være logget ind på samme tid.
    Hvis man er ude og ikke på sit eget wifi, er det to brugere, som kan være logget ind på samme tid.
     
  • Jeg får en fejlmeddelelse, når jeg forsøger at logge ind. Hvad gør jeg?

    I nogle tilfælde kan indlogningen give fejlmeddelelser. I disse tilfælde kan du prøve at genstarte din browser, og yderligere fjerne browser-historikken før du prøver igen. Hvis du stadig får fejlmeddelelser, når du logger ind, og ikke kan bruge web-tv, kan du kontakte teknisk support på tlf. 70 300 600.

PC-/Mac-browsere

  • Virker web-tv ikke på din computer?

    Hvis web-tv ikke virker på din computer, så kan du prøve følgende:
     

iPad og iPhone

  • Hvorfor vil kanalen ikke starte, efter en applikation har ligget i dvale?

    Når iPaden aktiveres efter at have været i dvale med applikationen, kan det ske, at kanalerne ikke bliver vist. Hvis det sker, skal du vælge "Vælg kanal" og tryk igen på den kanal, du ønsker at se.
  • Virker appen ikke?

    Hvis appen ikke virker, så prøv at lukke den ned og genstart appen.