Sådan skifter du internetudbyder

Vi ser frem til at få dig som kunde. Du kan enten opsige dit eksisterende internetabonnement per mail eller telefon. Vær opmærksom på, om din bindingsperiode er overstået samt hvor lang opsigelsesperioden er hos din nuværende internetudbyder. Det kan godt variere, men de fleste har løbende måned + 1 måned.

Klik herunder og udfyld formularen for at opsige dit nuværende abonnement.

Opsig nuværende udbyder

Bekymret for dobbelt betaling eller dage uden internetforbindelse?

Det er helt forståeligt – de færreste kan klare sig uden internet i dag. Men hvis du har styr på opsigelsesdatoen, så er risikoen for dobbelt betaling eller dage uden dækning lille. Du er selvfølgelig også velkommen til at give os et kald, hvis du har brug for hjælp.

 

Har du spørgsmål?

Hvis ovenstående har givet anledning til spørgsmål, kan du altid give vores rare kundeservice et kald. De sidder klar alle hverdage mellem 8.30 – 18.00. Ring til os på på tlf. 70 300 600 – tryk 3 for at komme igennem til kundeservice.