Sådan skifter du internetudbyder

 

Vi ser frem til at få dig som kunde – men vi har desværre ikke mulighed for at opsige dit eksisterende internetabonnement for dig. Det skal du selv huske – og her er, hvad du skal gøre.

 

1. Du kan enten opsige per mail eller telefon – ved opsigelse på mail har du din opsigelse på skrift, og så er risikoen for misforståelser mindre.

2. Vær opmærksom på, om din bindingsperiode er overstået samt hvor lang opsigelsesperioden er hos din nuværende internetudbyder. Det kan godt variere, men de fleste har løbende måned + 1 måned.

 

Bekymret for dobbelt betaling eller dage uden internetforbindelse?

Det er helt forståeligt – de færreste kan klare sig uden internet i dag. Men hvis du har styr på opsigelsesdatoen, så er risikoen for dobbelt betaling eller dage uden dækning lille. Du er selvfølgelig også velkommen til at give os et kald, hvis du har brug for hjælp.

 

Til dig, der er Waoo-kunde på Nord Energis fibernet

Hvis ovenstående passer på dig, skal du lige læse med her, da proceduren for opsigelse er en lille smule anderledes grundet lidt bøvl i it-systemet.

Inden du bestiller hos os, er det vigtigt, at du har opsagt dit nuværende internetabonnement hos Waoo, da vi ellers ikke har mulighed for at oprette dig som kunde. Så når du har en opsigelsesdato klar, kan du bestille hos os med det samme.

 

Har du spørgsmål?

Hvis ovenstående har givet anledning til spørgsmål, kan du altid give vores rare kundeservice et kald. De sidder klar på tlf. 70 300 600 alle hverdage mellem 8.30 – 18.00.