Hjælp til Ibox

Her finder du spørgsmål og svar på Ibox

Hvis du ikke finder svar på netop dit spørgsmål, så skriv til os med det samme - du finder chatten til højre på siden.

Fejlmeldinger på Ibox

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg får en fejlkode på mit TV?

Forskellige fejlkoder har forskellige årsager, men generelt er den anbefalede løsning den samme:
"Har du prøvet at genstarte"?
Ved at tænde og slukke for Ibox TV-boksen, genstarter du det underliggende styresystem, og den giver dig mulighed for at se tv igen.

Hvordan genstarter jeg min Ibox?

Du kan genstarte din Ibox ved at hive strømstikket ud bagpå Ibox’en, og sætte den til igen efter 10 sekunder. Det er ikke altid nok, bare at slukke for Ibox’en med fjernbetjeningen.

Hvordan nulstiller jeg min Ibox?

Hvis du har adgang til TV-portalen, kan du nulstille din Ibox på følgende måde:
Tryk på husikonet på fjernbetjeningen, gå op på tandhjulet oppe til højre, og tryk OK. Derefter skal du navigere ned på Enhedsindstillinger og tryk OK. Efter dette skal du navigere ned på Enhedspræferencer og tryk OK. Herefter skal du navigere helt ned i bunden indtil du finder Gendan fabriksindstillinger og tryk OK på denne. Dernæst naviger over på Gendan, tryk OK, naviger over på Slet alt og tryk OK igen. Nu vil Ibox’en begynde at nulstille. Dette kan tage op til 10 minutter. Når den er færdig, vil den starte helt forfra, ligesom første gang du pakkede den ud.

 

Hvis du ikke har adgang til TV-portalen, kan du nulstille din Ibox på følgende måde:
Tag strømstikket ud af din Ibox. Imens du sætter strømstikket i, skal du holde den runde blanke knap inde, og bliv ved med at holde den inde samtidig med at du sætter strømmen til. Du må først slippe knappen, når der kommer en menu frem på Tv-skærmen. Når menuen kommer frem, skal du bruge fjernbetjeningen til at navigere ned på menupunkt 4: Wipe data/factory reset. Tryk OK på denne. Tryk herefter pil ned på Factory data reset og tryk OK. Efter dette vil du komme tilbage til den første menu. Her skal du blot trykke OK på Reboot system now. Ibox’en vil nu genstarte og starte helt forfra, ligesom første gang du pakkede den ud.

Opstart tv-boksen

Hvordan tilslutter jeg Ibox med en kablet forbindelse?

Klik her og følg guiden "Kom godt i gang med din Ibox". 

Hvordan tilslutter jeg Ibox med en trådløs forbindelse?

Selvom Wi-Fi kan være meget praktisk, vil forbindelse med et netværkskabel altid garantere den bedste oplevelse af tv og streamingtjenester. Hvis det trådløse signal ikke er optimalt, kan der være nedsat billedkvalitet og stabilitet i udsendelserne. Trådløs forbindelse resulterer også i en 20-60 sekunders forsinket visning af live-udsendelser. Klik her og se forskellige videoguides omkring opsætning af tv-boks.

Hvordan tilslutter jeg Ibox udenfor hjemmet?

Din tv-boks kan også bruges udenfor hjemmet - f.eks. bruges i sommerhus, campingvogn, båd og/eller på hotel i hele Europa. Det kræver blot en stabil internetforbindelse, og opsætning foregår på samme måde som derhjemme. 

Kan jeg bruge Ibox i sommerhuset?

Ja, Ibox kan du sagtens medbringe og bruge i sommerhuset. For den bedste stabilitet anbefaler vi en kablet forbindelse, men det fungerer også trådløst udenfor hjemmet.

Bemærk også, at der kan være nogle kanaler og programmer i programarkivet, som ikke er tilgængelige udenfor hjemmeadressen, grundet rettighedsbegrænsninger.

 

ADVARSEL: Tilslutning af Ibox via mobilnetværket vil medføre et højt dataforbrug og risiko for ekstra omkostninger, hvis du ikke har ubegrænset data inkluderet i dit mobilabonnement.