Fuldmagt

Fuldmagten er nøglen til overflytning af dit fastnetnummer. Hvis fuldmagten er forkert, er nøglen forkert, og din tidligere udbyder vil afvise fuldmagten. Det betyder, at det tager længere tid at flytte dit nummer, og du vil derudover skulle udfylde den igen.

Læs derfor nedenstående grundigt inden du udfylder fuldmagten:

 

  • Det er den juridiske ejer, der skal stå på fuldmagten. Er I flere ejere skal alle navne påføres fuldmagten
  • Har du et CVR-nummer eller er dit nummer betalt af din arbejdsgiver? Kontakt da vores kundeservice på tlf. 70 300 600, da den elektroniske fuldmagt ikke kan bruges og blot bliver afvist
  • Kundenummer/kontonummer hos tidligere udbyder skal udfyldes korrekt, da et forkert kundenummer/kontonummer på fuldmagten vil betyde den bliver afvist
  • Er du i tvivl om, hvem der er den juridiske ejer, eller hvad dit kunde/kontonummer er hos din nuværende udbyder, så finder du ofte den information på en af dine tidligere fakturaer
  • Du må ikke selv opsige dit fastnetnummer hos din nuværende udbyder, da dit nummer så vil udgå og muligvis ikke kunne flyttes efterfølgende

 

Har du spørgsmål til ovenstående? Du kan altid kontakte vores kundeservice på tlf. 70 300 600. De kan hjælpe med, at fuldmagten bliver udfyldt korrekt, så den ikke bliver afvist og skal udfyldes igen.

 

Klik herunder for at gå videre til fuldmagten samt bekræfte, at du har læst ovenstående.

 

Gå til fuldmagt