Generelle spørgsmål omkring nyt systemskifte

Hvorfor har jeg fået nyt kundenummer?

Du har fået nyt kundenummer, da Altibox har fået nyt system.

Hvad er mit nye kundenummer?

Dit nye kundenummer er det du finder på din nye faktura. Nummeret figurere øverst i højre hjørne.

Hvilken betydning har det for mig, som kunde, at i overgår til nyt system?

Betalingscyklus ændres: Opkrævningen vil gå fra forudbetaling til bagudbetaling.

Nyt faktura layout: Du modtager faktura med fra og til dato og hvilke produkter dit abonnement består af, så du ved hvad du betaler for - som ved vores gamle faktura.

BetalingsService aftalen: Din BetalingsService aftale vil blive automatisk viderført og du vil ikke skulle oprette din BetalingsService aftale på ny.

Kommer jeg til at mærke nogen forskel i form af de produkter, som jeg i forvejen har?

Nej, produkterne fortsætter og vil forblive uændrede.

Spørgsmål omkring firmabetaling

Hvorfor har vi fået nyt kundenummer?

Jeres virksomhed har fået nyt kundenummer grundet nye systemer.

Hvad er vores nye kundenummer?

Dit nye kundenummer er det, du finder på din nye faktura. Nummeret figurerer øverst i højre hjørne. 

Hvilken betydning har det for os, som kunde, at i overgår til nyt system?

Betalingscyklus ændres: Opkrævningen vil gå fra forudbetaling til bagudbetaling.

Nyt faktura layout: Du modtager faktura med fra og til dato og hvilke produkter dit abonnement består af, så du ved hvad du betaler for - som ved vores gamle fakturalayout.

BetalingsService aftalen: Din BetalingsService aftale vil blive automatisk viderført og du vil ikke skulle oprette din BetalingsService aftale på ny.

OBS. Vi ændrer vores kreditornummer fra næste faktura til: ”+71<xxxxxxxxxxx +850779441<” - Har I gemt oplysningerne fra jeres tidligere fakturaer, i jeres økonomisystem eller netbank, er det vigtigt, at I retter disse til de nye oplysninger. 

Kommer jeg til at mærke nogen forskel i form af de produkter, som jeg i forvejen har?

Nej, produkterne fortsætter og vil forblive uændrede.