Vi er rigtig glade for, at du har valgt os som din TV-leverandør. Her på siden finder du hjælp til at få tilsluttet din Ibox til dit TV, og du kan også finde hjælp til at komme godt i gang med brugen af den, så du får det fulde udbytte af din nye TV-løsning.
I denne video kan du se, hvordan du tilslutter din Ibox til dit TV. Iboxen skal også have internetadgang, det kan den få enten få ved at kable den som i videoen til din router/netværksstik. Eller du kan vælge at tilslutte den trådløst via wifi.
Når du har tilsluttet din Ibox til dit TV (og internettet), er du klar til at starte den op.
OBS! Bemærk, at Iboxen i denne video bliver tilsluttet via kabel til routeren. Tilslutter du Iboxen til internettet trådløst via wifi, kommer du også igennem nogle trin, hvor du vælger wifi og nogle trin, der linker din konto til Iboxen. Følg blot trinene på din TV-skærm, og brug det brugernavn og adgangskode, du har oprettet via den mail, du har fået på aktiveringsdagen.
En ny verden af underholdning åbner sig med din Ibox. Ud over at kunne se TV med Optag, Start Forfra, Pause m.m. kan du også hente streamingapps, spil og andre apps ned på Iboxen. Du behøver ikke længere et smart-TV for at få direkte adgang til dine foretrukne apps. Du har det hele i én box – din Ibox.
Vi har samlet de spørgsmål, som vi oplever, vores kunder oftest stiller i forbindelse med tilkoblingen af deres nye produkter – du finder svar på de mest stillede spørgsmål herunder:
Starter din nye tv-boks ikke op i første forsøg, så kan det være nødvendigt at nulstille boksen ved at følge nedenstående vejledning.
Har du en Google Nest Wifi-router, så husk at den den skal være opsat via Google Home app’en, før du udfører nedenstående.
1. Sluk tv-boksen ved at tage strømstikket ud
2. Stik en spids genstand (f.eks. en nål) ind i RESET hullet bagpå tv-boksen. Fortsæt til punkt 3 samtidigt med, at du holder RESET inde
3. Sæt strøm til tv-boksen samtidig med, at du holder RESET inde i ca. 15 sekunder
4. Der vil nu komme en "Android System Recovery" menu frem på skærmen (tager ca. 10-15 sekunder)
5. Vælg punktet: 'Wipe data/factory reset' (det er enten punkt 4 eller 5)
6. Tv-boksen vil nu genstarte, og tv-boksen vil spørge, om den skal hente ny software - dette skal du svare ja til.
Efter ca. 10 minutter er tv-boksen færdig med at starte op.
Hvis du har fulgt nedenstående trin uden held og har en Altibox/Zyxel-router, bedes du kontakte os på 70 300 600.
Hvis du oplever et ustabilt billede, anbefaler vi, at du prøver at genstarte tv-boksen - det gør du ved at trykke på den lille runde knap, der er markeret med et 'Power' symbol. Du kan også tage strømstikket ud og vente i 5-10 sekunder, før du sætter strøm til tv-boksen igen. Hjalp det ikke? Prøv i stedet at gendanne fabriksindstillingerne på din tv-boks - det finder du også en guide til her.
Vi tilbyder desværre ikke mulighed for brug af fiberboksens COAX udgang.