Med fibernet fra Altibox får du Premium Service, så du til enhver tid kan føle dig tryg.
Servicetid
Mandag – torsdag: 08:00 – 16:00
Fredag: 08:00 – 15:30
Responstid
3 timer: Den maksimale tid fra vi modtager en fejlmeddelelse til, at vi påbegynder fejlretningen. Gælder inden for vores åbningstid (mandag – torsdag 08:00 – 16:00, fredag 08:00 – 15:30).
8 timer – teknikerbesøg på adressen: Den maksimale tid fra vi modtager en fejlmeddelelse til en servicetekniker kan være på den pågældende adresse. Gælder inden for vores åbningstid (mandag – torsdag 08:00 – 16:00 og fredag 08:00 – 15:30).
Netværksovervågning
Vi overvåger netværket døgnets 24 timer – alle 365 dage om året.
Når man driver en virksomhed, er det vigtigt, at internettet ikke svigter. Derfor medfølger Premium Service altid, når du vælger fibernet hos os.
Det giver en tryghed, og i hvert fald én bekymring mindre.
Læs mere om vores betingelser for erhvervskunder:
Almindelig betingelser for erhverv
Service Level Agreement for erhverv