Premium Service

- altid inkluderet hos Altibox

Servicetid

Man. - tors.: 8.00 - 16.00 Fredag: 8.00 - 15.30

Responstid

3 timer og 8 timer ved behov for teknikerbesøg på adressen*

Overvågning

Vi overvåger netværket døgnets 24 timer - alle 365 dage om året

Kontakt

Ved problemer kan du altid fange os på 70 300 650 inden for servicetiden

ServicetidResponstidNetværksovervågning

 

*Responstid - uddybet

3 timer: Den maksimale tid fra vi modtager en fejlmeddelelse til, at vi påbegynder fejlretningen. Gælder inden for vores åbningstid (mandag - torsdag 08:00 - 16:00, fredag 08:00 - 15:30).

8 timer - teknikerbesøg på adressen: Den maksimale tid fra vi modtager en fejlmeddelelse til en servicetekniker kan være på den pågældende adresse. Gælder inden for vores åbningstid (mandag - torsdag 08:00 - 16:00 og fredag 08:00 - 15:30).

Servicetid

Mandag - torsdag: 08:00 – 16:00

Fredag: 08:00 - 15:30

Responstid

3 timer: Den maksimale tid fra vi modtager en fejlmeddelelse til, at vi påbegynder fejlretningen. Gælder inden for vores åbningstid (mandag - torsdag 08:00 - 16:00, fredag 08:00 - 15:30).

8 timer - teknikerbesøg på adressen: Den maksimale tid fra vi modtager en fejlmeddelelse til en servicetekniker kan være på den pågældende adresse. Gælder inden for vores åbningstid (mandag - torsdag 08:00 - 16:00 og fredag 08:00 - 15:30).

Netværksovervågning

Vi overvåger netværket døgnets 24 timer - alle 365 dage om året. 

En driftsikker forbindelse

Når man driver en virksomhed, er det vigtigt, at internettet ikke svigter. Derfor medfølger Premium Service altid, når du vælger fibernet hos os.

Det giver en tryghed, og i hvert fald én bekymring mindre.

Servicetid

Mandag - torsdag: 08:00 – 16:00

Fredag: 08:00 - 15:30

Responstid intern: 3 timer - den maksimale tid fra vi modtager en fejlmeddelelse til, at vi påbegynder fejlretningen. Gælder inden for vores åbningstid (mandag - torsdag 08:00 - 16:00, fredag 08:00 - 15:30).

Responstid hos kunden: 8 timer - den maksimale tid fra vi modtager en fejlmeddelelse til en servicetekniker kan være på kundens adresse. Gælder inden for vores åbningstid (mandag - torsdag 08:00 - 16:00, fredag 08:00 - 15:30).

Netværksovervågning: 24/7/365. 

 

Læs mere om vores betingelser for erhvervskunder:

Download almindelige betingelser for erhverv
Download Service Level Agreement for erhverv